Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 391,20 | 481,18 | 3,56 | |||||
500 | 431,70 | 530,99 | 7,12 | |||||
600 | 451,90 | 555,84 | 8,54 | |||||
700 | 471,41 | 579,83 | 9,97 | |||||
800 | 491,60 | 604,67 | 11,39 | |||||
900 | 509,71 | 626,94 | 12,82 | |||||
1000 | 529,21 | 650,93 | 14,24 | |||||
1100 | 548,72 | 674,93 | 15,66 | |||||
1200 | 568,22 | 698,91 | 17,09 | |||||
1300 | 587,73 | 722,91 | 18,51 | |||||
1400 | 607,23 | 746,89 | 19,94 | |||||
1500 | 626,05 | 770,04 | 21,36 | |||||
1600 | 644,86 | 793,18 | 22,79 | |||||
1700 | 665,75 | 818,87 | 24,21 | |||||
1800 | 685,25 | 842,86 | 25,63 | |||||
1900 | 704,76 | 866,85 | 27,06 | |||||
2000 | 724,26 | 890,84 | 28,48 | |||||
2500 | 820,40 | 1009,09 | 35,60 | |||||
3000 | 939,96 | 1156,15 | 42,72 | |||||
3500 | 1037,48 | 1276,10 | 49,84 | |||||
4000 | 1135,68 | 1396,89 | 56,96 | |||||
4500 | 1232,52 | 1516,00 | 64,08 | |||||
5000 | 1330,03 | 1635,94 | 71,20 | |||||
6000 | 1547,11 | 1902,95 | 85,44 | |||||
7000 | 1741,45 | 2141,98 | 99,69 | |||||
8000 | 1959,92 | 2410,70 | 113,93 | |||||
9000 | 2154,96 | 2650,60 | 128,17 | |||||
10000 | 2349,30 | 2889,64 | 142,41 | |||||
15000 | 3365,82 | 4139,96 | 213,61 | |||||
20000 | 4386,46 | 5395,35 | 284,82 | |||||
25000 | 5405,74 | 6649,06 | 356,02 | |||||
30000 | 6419,50 | 7895,99 | 427,22 | |||||
35000 | 7437,38 | 9147,98 | 498,43 | |||||
40000 | 8454,60 | 10399,16 | 569,63 | |||||
45000 | 9449,75 | 11623,19 | 640,83 | |||||
50000 | 10467,64 | 12875,20 | 712,04 | |||||
55000 | 11484,17 | 14125,53 | 783,24 | |||||
60000 | 12502,06 | 15377,53 | 854,45 | |||||
65000 | 13521,32 | 16631,22 | 925,65 | |||||
70000 | 14537,84 | 17881,54 | 996,85 | |||||
75000 | 15555,74 | 19133,56 | 1068,06 | |||||
80000 | 16573,63 | 20385,56 | 1139,26 | |||||
85000 | 17568,10 | 21608,76 | 1210,47 | |||||
90000 | 18586,00 | 22860,78 | 1281,67 | |||||
95000 | 19602,50 | 24111,08 | 1352,87 | |||||
100000 | 20621,78 | 25364,79 | 1424,08 |
Ulotki składane pozwalają zmieścić znacznie więcej treści niż ulotki proste, a dzięki złożeniu na cztery części zachowują poręczny, wygodny w użytkowaniu format. Ulotki wielokrotnie składane to idealna forma przedstawienia obszernej oferty w elegancki sposób.
Wszystkie dostępne formaty ulotek składanych drukujemy w pełnym kolorze, na różnych gramaturach papieru. Dla zachowania najwyższej jakości druku i wykończenia ulotek dbamy o każdy szczegół ich produkcji - na przykład przy grubszych papierach stosujemy dodatkowe bigowanie w miejscu złożenia ulotki.
Jeśli zależy Ci na wyjątkowym efekcie, spodoba Ci się dodatkowa opcja uszlachetniania ulotek.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi wytycznymi odnośnie przygotowania plików do druku: JAK PRZYGOTOWAĆ PLIK
W tym produkcie zwróć szczególną uwagę na:
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: ulotka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Plik poglądowy. W celu uniknięcia możliwych nieporozumień, do pliku produkcyjnego warto dołączyć plik z podglądem, jednoznacznie pokazujący kolejność stron i sposób ich falcowania.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się poniżej, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce Do pobrania.
Lakier UV. W wypadku publikacji lakierowanych miejscowo, do pracy należy dołączyć maskę na lakier, jako osobny plik w kolorze black 100%.
Dziurkowanie. Zalecamy dołączenie do zamówienia informacji o wybranej średnicy dziurki oraz jej odległości od krawędzi zawieszki. Dostępne średnice otworów: 3, 4, 5 i 6 mm. Do projektu dobrze dołączyć dodatkowy plik z podglądem umiejscowienia dziurki względem grafiki.
WAŻNE! W przypadku gdy projekt ulotki zakłada pokrycie kolorem dużej płaszczyzny druku, dobrze jest zabezpieczyć powierzchnię druku folią matową lub błyszczącą. W przeciwnym wypadku w miejscu złożenia druku (grzbiet ulotki) farba będzie się ścierać (w szczególności dotyczy to ciemnych kolorów).