Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 154,03 | 189,46 | 1,31 | |||||
500 | 176,36 | 216,92 | 2,61 | |||||
600 | 182,76 | 224,79 | 3,13 | |||||
700 | 189,18 | 232,69 | 3,66 | |||||
800 | 195,60 | 240,59 | 4,18 | |||||
900 | 205,60 | 252,89 | 4,70 | |||||
1000 | 211,12 | 259,68 | 5,22 | |||||
1100 | 216,64 | 266,47 | 5,74 | |||||
1200 | 223,06 | 274,36 | 6,27 | |||||
1300 | 229,48 | 282,26 | 6,79 | |||||
1400 | 235,89 | 290,14 | 7,31 | |||||
1500 | 242,31 | 298,04 | 7,83 | |||||
1600 | 248,73 | 305,94 | 8,35 | |||||
1700 | 255,15 | 313,83 | 8,88 | |||||
1800 | 261,56 | 321,72 | 9,40 | |||||
1900 | 267,98 | 329,62 | 9,92 | |||||
2000 | 274,40 | 337,51 | 10,44 | |||||
2500 | 306,47 | 376,96 | 13,05 | |||||
3000 | 338,55 | 416,42 | 15,66 | |||||
3500 | 374,23 | 460,30 | 18,28 | |||||
4000 | 406,30 | 499,75 | 20,89 | |||||
4500 | 447,34 | 550,23 | 23,50 | |||||
5000 | 488,39 | 600,72 | 26,11 | |||||
6000 | 552,54 | 679,62 | 31,33 | |||||
7000 | 634,63 | 780,59 | 36,55 | |||||
8000 | 707,74 | 870,52 | 41,77 | |||||
9000 | 771,92 | 949,46 | 46,99 | |||||
10000 | 836,08 | 1028,38 | 52,22 | |||||
15000 | 1183,77 | 1456,04 | 78,32 | |||||
20000 | 1513,56 | 1861,68 | 104,43 | |||||
25000 | 1861,25 | 2289,34 | 130,54 | |||||
30000 | 2217,90 | 2728,02 | 156,65 | |||||
35000 | 2565,60 | 3155,69 | 182,76 | |||||
40000 | 2895,38 | 3561,32 | 208,86 | |||||
45000 | 3252,04 | 4000,01 | 234,97 | |||||
50000 | 3599,74 | 4427,68 | 261,08 | |||||
55000 | 3920,57 | 4822,30 | 287,19 | |||||
60000 | 4277,22 | 5260,98 | 313,30 | |||||
65000 | 4633,87 | 5699,66 | 339,41 | |||||
70000 | 4972,61 | 6116,31 | 365,51 | |||||
75000 | 5311,35 | 6532,96 | 391,62 | |||||
80000 | 5650,09 | 6949,61 | 417,73 | |||||
85000 | 6006,74 | 7388,29 | 443,84 | |||||
90000 | 6327,57 | 7782,91 | 469,95 | |||||
95000 | 6711,08 | 8254,63 | 496,05 | |||||
100000 | 7040,87 | 8660,27 | 522,16 |
Najprostsze, a jednocześnie niezastąpione.
Standardowe ulotki reklamowe drukujemy dwustronnie. Oczywiście możesz też zamówić druk ulotek jednostronnych - cena obydwu wariantów jest taka sama.
Wszystkie dostępne formaty ulotek drukujemy w pełnym kolorze, na różnych gramaturach papieru. Najtańsze ulotki drukujemy na lekkim, błyszczącym papierze, idealnym na wrzutki i inserty. Oferujemy też drukowanie ulotek o prestiżowym charakterze, na papierze o wyższej gramaturze, z dodatkowym lakierowaniem lub foliowaniem.
Podane w cenniku online ceny i wymiary ulotek dotyczą wariantów standardowych. Jeśli masz własny pomysł na ulotkę, zapytaj nas o koszt druku indywidualnego.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi wytycznymi odnośnie przygotowania plików do druku: JAK PRZYGOTOWAĆ PLIK
W tym produkcie zwróć szczególną uwagę na:
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: ulotka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Plik poglądowy. W celu uniknięcia możliwych nieporozumień, do pliku produkcyjnego warto dołączyć plik z podglądem, jednoznacznie pokazujący kolejność stron i sposób ich falcowania.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się poniżej, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce Do pobrania.
Lakier UV. W wypadku publikacji lakierowanych miejscowo, do pracy należy dołączyć maskę na lakier, jako osobny plik w kolorze black 100%.
Dziurkowanie. Zalecamy dołączenie do zamówienia informacji o wybranej średnicy dziurki oraz jej odległości od krawędzi zawieszki. Dostępne średnice otworów: 3, 4, 5 i 6 mm. Do projektu dobrze dołączyć dodatkowy plik z podglądem umiejscowienia dziurki względem grafiki.